Πολιτική Επιστροφών

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών, χωρίς να χρειάζεται να παράσχει αιτιολόγηση. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

• Εάν η υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε. Το προϊόν θα πρέπει να είναι μη χρησιμοποιημένο, χωρίς φθορές, και σε άριστη κατάσταση με την αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) αμετάβλητη και χωρίς σκισίματα ή φθορές. Όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσης, καρτελάκια κλπ.) πρέπει να είναι παρόντα και αμετάβλητα.

• Ο πελάτης αναλαμβάνει την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί μέσω της μεταφορικής εταιρείας που θα υποδείξει η ΕΤΑΙΡΙΑ. Δεν επιτρέπεται η χρήση άλλης μεταφορικής εταιρείας. Αν ο πελάτης έχει προμηθευτεί το προϊόν για επαγγελματική χρήση, τότε είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει το προϊόν με Δελτίο Αποστολής - Επιστροφής και να καταβάλει επιπλέον χρέωση διαχείρισης επιστροφής 15% της καθαρής αξίας των επιστρεφόμενων ειδών.

• Ο πελάτης, προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα ακύρωσης, πρέπει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής αίτησης (κατεβάζετε την αίτηση από εδώ)είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο atelier@ergonomic.gr. Η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της δήλωσης ακύρωσης, μόλις αυτή καταχωρηθεί.

• Μετά την έγκριση της ακύρωσης συναλλαγής από την ΕΤΑΙΡΙΑ, ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει το προϊόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και πάντως εντός 14 ημερών από την ημέρα που υπαναχώρησε. Ο πελάτης θα θεωρείται ότι τηρεί την προθεσμία αν αποστείλει το προϊόν πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών.

• Αφού το προϊόν επιστραφεί, η ΕΤΑΙΡΙΑ θα το υποβάλει σε έλεγχο για να διαπιστωθεί αν η επιστροφή πραγματοποιείται σύμφωνα με τις νόμιμες προϋποθέσεις. Σε περίπτωση που η επιστροφή εγκριθεί, η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που εισέπραξε, εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να καθυστερήσει έως ότου η ΕΤΑΙΡΙΑ λάβει το προϊόν ή ο πελάτης παράσχει αποδείξεις ότι το έχει αποστείλει. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής αν ο πελάτης επέλεξε πιο ακριβό τρόπο παράδοσης από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο της ΕΤΑΙΡΙΑΣ.

• Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική πληρωμή.

• Ο πελάτης φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων εάν αυτά χρησιμοποιήθηκαν για σκοπό άλλον από τον απαραίτητο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους. Ο πελάτης πρέπει να διαχειρίζεται τα προϊόντα όπως θα τα διαχειριζόταν σε ένα φυσικό κατάστημα για να τα ελέγξει. Εάν το προϊόν επιστραφεί με φθορές, θα υπολογίζεται η μείωση της αξίας του, και αυτή θα αφαιρείται από το ποσό επιστροφής.

• Αν τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, η οποία θα καθορίζεται με βάση την κατάσταση των προϊόντων. Η ΕΤΑΙΡΙΑ μπορεί να προχωρήσει σε συμψηφισμό της απαίτησής της από τον πελάτη με το ποσό της επιστροφής.

 

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει την αλλαγή των προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους, υπό τις εξής προϋποθέσεις:

• Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία, να είναι σε άριστη κατάσταση και χωρίς φθορές. Η επιστροφή γίνεται με Δελτίο Αποστολής - Επιστροφής, και τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν χρησιμοποιηθεί ή παραβιαστεί κατά τη συσκευασία τους.

• Για την άσκηση του δικαιώματος αλλαγής, ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΙΑ είτε μέσω της ειδικής αίτησης επιστροφής στην ιστοσελίδα είτε με γραπτή ενημέρωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση atelier@ergonomic.gr.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές ή αλλαγές στις εξής περιπτώσεις:

• Προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία του πελάτη ή που είναι σαφώς εξατομικευμένα.

• Προϊόντα προσφοράς ή από απόθεμα που έχουν σαφώς επισημανθεί ως "εκπτώσεις" ή "προσφορές".

• Είδη που είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία ή προϊόντα που έχουν αποσφραγιστεί λόγω λόγων υγιεινής ή προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, καλλυντικά, εσώρουχα).

• Προϊόντα που είναι ευπαθή ή λήγουν σύντομα μετά την παραλαβή τους.

ΧΡΕΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ:

Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής προϊόντων που έχουν αγοραστεί για επαγγελματική χρήση, επιβάλλεται χρέωση διαχείρισης επιστροφής/αλλαγής 15% της καθαρής αξίας των προϊόντων.

 

ΕΝΤΥΠΟ ΑΚΥΡΩΣΗΣ